♥ i'll FOLLOW you back ! ♥

Hanya Allah S.W.T shj yg Maha Mengetahui

wallahualam
Pada tahun 2012 , 1 Ramadhan jatuh pada 20 Julai bersamaan hari JUMAAT . 3 Ogos 2012 bersamaan 15 Ramadhan juga jatuh pada hari yang sama iaitu hari Jumaat . Tarikh tarikh ini berkait rapat dengan satu hadis Nabi Muhammad S.A.W mengenai kejadian yang amat dahsyat bakal terjadi diwaktu malam pada 15 Ramadhan diBumi Tuhan yg Maha Agung ini . Kejadian yang amat dahsyat itu bakal mengejutkan semua orang yang sedang lena dibuai mimpi . Ianya berupa satu SUARA yang AMAT DAHSYAT yang akan kita dengar dari LANGIT . Ianya BUKAN KIAMAT tetapi kejadian tersebut benar benar akan menjadi huru hara di muka bumi ini . Kejadian tersebut bakal MELENYAPKAN sebanyak 2/3 umat manusia . Dan cuma hanya 1/3 umat manusia sahaja yang bertahan .
menurut kajian NASA, pada 21-12-2012 satu planet yang dikenali sebagai planet X akan melintasi bumi .
Hanya Allah S.W.T sahaja yang Maha Mengetahui apakah kita semua tergolong dalam 1/3 itu ?? Dan apakah benar peristiwa ini bakal terjadi pada tahun 2012 ?? Dan apakah benar juga apa yang telah saya sampaikan pada umatNya ini ?? WALLAHUALAM =)
Dari Nu'aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahawa Rasullullah SAW bersabda:
Bila telah muncul suara dibulan Ramadhan, maka akan terjadi huru hara dibulan itul.....". Beliau menjawab: "SUARA KERAS dipertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jumaat, akan muncul suara keras yang akan membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari pingitannya, pada malam Jumaat ditahun terjadinya banyak gempa . Jika kalian telah melaksanakan solat Subuh pada hari Jumaat, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu pintunya, sumbatlah lubang lubangnya, dan selimutlah diri kalian, sumbatlah telinga kalian . Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah dan ucaplah: "Mahasuci Al-Quddus, Mahasuci Al-Quddus, Rabb kami Al-Quddus", kerana barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa". (Al-Hadis)
Tujuan saya hanya ingin menyampaikan . Dan terserah pada kalian samaada ingin percaya atau tidak . Saya juga tidak tahu akan kebenarannya dan jalan ceritaNya . Saya bukan Tuhan . Yang baik datang dariNya . Sebagai hambaNya, tak salah kan nak sampaikan sesuatu yang baik dan mengingatkan pada yang lain =)
p/s: PERBANYAKKANLAH beribadat, sujudlah kita padaNya Tuhan yang Maha Esa dan Maha Agung . Berdoalah agar kita tergolong dalam golongan yang dilindungi oleh Allah SWT =)
by: shafyfymie

♥SHARING is CARING♥

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 orang sedang berleter =):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...