♥ i'll FOLLOW you back ! ♥

EX KAWAN punya cerita !! haha

Ok harini aku nak cerita tentang permasalahan berserta kekalutan fikiran yang sedang aku alami disebabkan oleh seorang KAWAN PEREMPUAN ! ok jujur aku cakap dulu dia memang kawan yang sekepala dengan aku . Tapi sekarang tidak lagi . Setelah perselisihan faham terjadi dan keEGOan menguasai diri , terjadilah pertengkaran yang aku merasakan ianya seakan akan seperti bergaduh dengan budak lepasan sekolah yang baru nak meningkat menjadi orang dewasa ! haha SUMPAH aku tak faham dengan masalah itu orang ! alahaiii sabar jela fyfy ! aku kena kuat ! siapa lagi nak bagi semangat kat aku kalau bukan family , kekasih hati dan sahabat sahabat yang selama ni menyokong aku ! TERIMA KASIH semua =) Ok, bermula ceritera tentang si EX kawan baik aku tuh. Pergaduhan terjadi disebabkan kesalahfahaman yang berlaku pabila mama aku salah dengar . ITU PUNCANYA ! mama aku ingat aku keluar tidur rumah WANI . Padahal aku tidur rumah FANI ! ape tah masalah perempuan tuh . Dia ingat aku batak sangat nak guna nama dia untuk keluar dengan Fani ? dengan Syahmi ? hahaha macam la family aku tak kenal dengan Syahmi tu . Kalau iye pon aku nak keluar dengan Syahmi , Syahmi tak teragak-agak nak ambil aku depan rumah laa . Perempuan tu kata ayah Syahmi cari Syahmi sebab Syahmi dari semalam tak balik rumah ? Aku pon tak tau mana Syahmi pergi lepas hantar aku haritu . Pagi esoknya tu baru aku tau yang Syahmi tidur rumah kawan dia . haihhh tu pon nak diheboh-hebohkan kat FACEBOOK ke ? hahahahaha macam budak-budak jeh kan ! tah pape ... Ok laa . malas da nak cerita pasal perempuan tu . Kalau ada apa-apa yang nak tanya atau ada apa-apa yang ditambah kurangkan cerita , sila tinggalkan komen anda yaa ! PEACE ^^,)v

♥SHARING is CARING♥

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 orang sedang berleter =):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...