♥ i'll FOLLOW you back ! ♥

HABIT !



Entri kali ni nak cerita pasal 'habit a.k.a tabiat a.k.a tebiattttt' yang sukar nak diubah ! ahaa , mesti pelikkan ? apa benda la habit aku neh kann .. Actually , aku ni gilerrrrrr teruja bila tengok orang punya LESUNG PIPIT a.k.a lesung pipi a.k.a DIMPLE ! Ahaaaa .. Sengal kan ? hihii Tapi tu lah realitinya . Asal nampak seseorang tu senyum , lepastu ada pulak lesung pipitnya , rasa macam nak tengok jek muka dia .Tak kira lelaki ke perempuan ke budak kecik keee ... Rasa macam nak suruh dia senyummmmmmmmm manjang jek ! haha bolehhh ? ;p

Tapi kan , Incik Kekasih aku tuh jahat tauuuu ... Dia kata orang yang ada lesung pipit tu macam 'cacat' jekkk ! eeeeeee.. Geram jek ! Sampai hatiii ... Aku pon ada lesung pipit tauuu .. Terasa nehh .. Terasa nehhh .... :'( hehehe biarkannn ! Incik Kekasih tu jealous jek sebenarnya .. Sebab dia punya lesung pipit kecik kenenot ! haha *dah lama tak guna ayat (kecik kenenot) tuh ;p

Mengikut fakta dari Mr.wiki wiki ,‘'Lesung pipit terjadi akibat dari variasi otot muka yang dipanggil zygomaticus major. Kecacatan variasi berlaku pada otot ini yang sepatutnya hanya mempunyai struktur tunggal dari tulang zygomatic. Tulang ini membahagi kepada superior (bahagian atas tepi bibir) dan inferior (bahagian bawah tepi bibir). Selain itu, faktor terjadinya lesung pipit adalah kerana otot zygomaticus lebih pendek dari normal menyebabkan kulit tertarik dan terbentuklah lekuk pada pipi'' ( sumber wikipedia )

So, terbuktilah apa yang Incik Kekasih aku tuh kata ada betulnye jugak .. Tapi jangan la cakap cacat ... Cacat cacat pon cantik apaaa .... Dengki ! ;p 

Mengikut genetik dari famili aku , memang ada yang berlesung pipit comey comeyy ... *eceh! puji famili sendiri pulak ;p Ehem! , okey okey stop . Nak sambung cerita .. Mama aku ada lesung pipit dekat bahagian bawah tepi bibir . Adik lelaki aku pon sama . Cuma aku je yang ada dekat blah kiri dan kanan pipi . Blah kiri tak berapa nak dalam sangat . Blah kanan je dalam sikit . Siap ade extra dekat hujung pipi . kuikuikui :D yes yes ! Doakan anak anak aku semua ada lesung pipit yang dalam dalam sampai siap boleh takung air okey bebehh :D aminnnnnn :)

Dah lah, malas nak taip panjang panjang . Aku tau korang ni sebenarnya malas nak membaca kannnn ? Lain lah kalau korang neh MUSUH aku ! tah tah semua post aku , korang baca giler teliti kan ? kihkihkih .. Jangan marah haa .. Chillex sudeyy .. Hidup cuma sekali .. 
Mintak ampunnnnn sebelum terlambat ! :)

handsome nye muka dia .. eh! lesung pipit diaaa ... hihi *Sorry Incik Kekasih ! HACKS ;)

prettyyyyyyy ! comeyyy angat angattt ;D like like :D

Anak Mummy ... Wait for me yeahhh :) *perasan kejap ! 

Actually aku paling teruja dengan SI KEMBAR ! Incik Kekasih ... nak plishhh :D
tak dapat pon takpe . kalau dapat, ALHAMDULILLAH :)




p/s: Mesti Incik Kekasih jealous sebab aku suka pandang pandang lesung pipit orang kannn ... Lagi lagi "lelaki" ! aduhhh .. Sorry sygg .. Tak sengaja ! dush dush ! belasah saya cepattttt ;D hehe 
Sygg pon ade lesung pipit kan ? meh nak tenung muke awokkk ! I love you gem gem :D







♥SHARING is CARING♥

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 orang sedang berleter =):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...