♥ i'll FOLLOW you back ! ♥

Aku Maafkan Kamu :')

Assalamualaikum .

Harini nak post entri sedih sikit boleh ? Boleh tak boleh aku peduli apa . Blog aku kan ? Haha

Semalam aku harap sangat dia ingat ulangtahun kitorang . Tapi yelah . Maybe benda ni tak penting untuk di ingat :)

Walaupun sekadar ulangtahun , tapi aku sangat berharap . Ok, tak payah nak sesedih okey . Dia relax jek kot kat rumah tuh sambil layan games . Haha over kau jemahhh :D

Takpelah , AKU MAAFKAN KAMU . Maybe itu yg patut aku buat :)

Hati aku jer kot ada sikit sadis ini hari . Kalau aku tak post status kat FB petang tadi , mungkin sampai anniversary tahun depan pun dia takkan ingat . Haha :D

Takpelah , AKU MAAFKAN KAMU lagi .

Taktau nak kata apa sekarang neh . Dia dah cukup banyak bagi aku kasih sayang melimpah ruah , perhatian , jaga hati aku , jaga kesihatan aku , jaga batas batas aku , jaga aurat aku , jaga hubungan kitorang utk buktikan cinta dia kat aku , jaga serba serbi pasal aku tu pun dah terlebih cukup . Aku jek yg selalu tak nampak . Yelah , tengah marah kannn ... Haha aku memang 26jam moody jek ! :p

MAAFKAN SAYA SAYANG ...

Pasal entri semalam pun aku rasa dia tak perasan dan tak baca kot . Sebab aku dah lama tak share link blog aku kat FB .

Dan satu lagi , blog ni pun sebenarnya tak penting bagi lelaki kot , aku rasa .

Aku agaklahkan .. Manalah tahu , tetiba aku kiok ke ape ke .. Mesti blog usang ni jugak yg dia akan belek selalu . Tapi sayang laaa .. Benda dah terlambat .

Maybe aku akan dapat tengok jek dari jauh . 'hai syg , syg buat apa baca blog sy tuh ? Sy dah xde la syg . Sy kt sini tengok awk syg . Tengok awk dari jauh . Awk jgn la baca apa yg sy tulis tuh . Semua tuh dah terlambat . Sy tak mampu nak ulang semula . Bye awk'

Mungkin ....

MAAFKAN SAYA SAYANG . Saya tak tahu kenapa perempuan sangat perlukan leeeeeeebih perhatian , dan kenapa perempuan selalu harapkan lelaki alert dengan benda benda penting tapi remeh pada pandangan lelaki tuh ..

MAAFKAN SAYA kalau saya selalu buat awak rimas dengan perangai saya yang selalu mengada ngada mintak awak layan saya 24juta jam sehari .

Saya cuma tak boleh awak jauh dari saya walau sedetik pun ...

MAAFKAN SAYA ...
HAPPY 3rd ANNIVERSARY Incik Kekasih
SAYA SAYANG AWAK SANGAT

♥SHARING is CARING♥

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 orang sedang berleter =):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...