♥ i'll FOLLOW you back ! ♥

Cerita kawin kawin


Jam sekarang menunjukkan pukul 1:58am . Mata aku tak boleh nak lelap . Cuaca kat luar sekarang , angin sedang berperang lawan siapa paling kuat bertiup antara satu sama lain . Haha memandai jek aku .

Bosan weh, tak boleh tidur .. Bilikku panasssss ... Bahang ! Dah macam bilik sauna dah neh .. Bila la my dad nak panggil orang datang repair aircond neh .. Uhukk :'(

Incik Kekasih lak dah tidur . Besok nak keje cari duit kawin cite nyerr .. Haha 
Aku neh kena la duk rumah jek .. Aku keluar kang incik kekasih sentap lak .. Alololo
Dia risau pasal aku sebenarnya . Dia taknak aku kena apa-apa masa dia jauh dari aku .
Walau dekat sekalipun , boipren mana tak sayang awek nye oiii oii .. 
Takkan laaa boipren hang nak tengok hang kena kidnap ke ape ke kannnn .. hehe
So, duduk rumah okey fifi ! hehehe Ok lalink ;)

Ahad bersamaan 6/10/2013 kang nak pergi wedding kawan poly Incik Kekasih aku tuh .. Beah ;)
Selamat Pengantin baru Beah .. ^_^
Ahad nanti InsyaAllah kami datang yee ..

Cerita pasal nikah kawin neh kan kan kannnn ..
Incik Kekasih aku tuh dah mula bukak cerita hal nikah kawin neh ..
Aduhh
Selalunya gegirl yang over excited ajak boipren dia tunang, nikah kawin ni kan .... ?
Ni Incik Kekasih aku lak yang over excited bebenorrr nak tawin tawin kepak kepak gebum gebum!
uhukk ! hehehe :p

Haha sebenarnya aku dah berbunga-bunga dah since dia kata nak kawin tahun depan ..
hahhh ! Ape ?? TAHUN DEPAN ???

OMG ... OMG ...
Sayang, I tak ready lagi hokehhh ....
I memain jek masa cakap kat EX gf syg dulu tuhhh ...
Sebab dah dia tuh annoying sangat memperkecilkan kita kann ..
I taktau lak syg amik serious dalam hal nehhh ... ayayaya 

Hehehe whatever lah sayangg ... Apa apa pun I follow jerrr ..
Yang penting HALAL bersama cop sirim dari TOK KADI ...

Kata orang, "Tunang ni banyak dugaan" . yeke ??
Incik Kekasih aku yeye TAKNAK TUNANG ..

Isk ! Isk ! :'(
Tapi I nak tunang la sayang ..
Dan family kita pun nak kita tunang ...
Eeee .. Tampar kang ! hehe

Sebab utama family aku nak aku dengan Incik Kekasih aku bertunang dulu sebab , kitorang ni kerja satu opis yg sama . Selalu pergi memana bersama . Senang cerita macam belangkas lah .
Kalau aku ikut kehendak Incik Kekasih aku tu , kang apa kata masyarakat lak kann ...
"Eh, kenapa dorang tetiba jek nak nikah tuh ? Mesti ada pape berlaku takkk ... Kalau tak kenapa dorang terburu-buru nak nikah terus kannnn..."
Biasalah mulut tempayan .. Bahasa kasarnya mulut macam Bontot Ayam ! haa citenyerrr

So, aku pun buat keputusan utk bagi tarikh sekian sekian haribulan beserta bulannya sekali ..
Tapi ! haaa ada tapi tapi lagi tauu .. Kau tak tau Incik Kekasih aku tuh ..
Dia tuh kalau boleh cepat , dia nak aku cepatkan dari tarikh yg aku bagi tuh !

Eh sesuka sayang jek kannn ! Pang kangg .. Eeee geram kiteee
So aku pekak kan jek la telinga aku neh dengan idea giler Incik Kekasih aku tuh ..
Giler kauuuu nak cepat cepat bagai ...
Kalau family aku sebelum ni pernah ada pengalaman buat majlis kahwin takpe gak,
At least dorang dah tau apa patut dahulukan or buat .
Ni idokkkkkkkkk ....

So, Sayang pi kije cari duit bebanyak okehhh ...
Sabar menanti Kekasih Hatimu neh nak perabih segala duit dlm akaun syg tuh ..
Kahkahkah :D gegurauuu :p

The next story, lain kali la aku cerita okehhh ...
Aku bagi peluang kat stalker aku menanti nanti cerita sensasi kami nehh ...
huhuhuhu









♥SHARING is CARING♥

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 orang sedang berleter =):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...